Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Çalışanlar ve Kapıcılar ile Apartman Görevlilerine İlişkin Konular => Konuyu başlatan: bekiryayla - Ekim 24, 2009, 03:56:36 ÖS

Başlık: yönetci seçimi
Gönderen: bekiryayla - Ekim 24, 2009, 03:56:36 ÖS
2007 yılı mayıs ayında yapmış oldugumuz genel kurul sonucunda blok yöneticisi. daha sonra yapılan temsilciler meclisi toplantısında ada yönetim kururluna sçildim. Genel kururmuzdan sonra Kat Mül. Kan. 5711 sayılı kanun ile genel kullar iki yıla çıktı. biz bu nedenle 2008 yılında genel kurul yapmadık .  yapmış oldugumuz uygulama dogrumu. Ayrıca bu konu ile ilgili  yönetim planında her hangi bir degişiklik yapmamız gerekiyormu.  yapmamız gerekiyorsa nasıl bir yol izlememiz gerekir.saygılar
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat