Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Yeni Üyeler ve Acemi Sorular... => Konuyu başlatan: adminatör - Mayıs 01, 2009, 08:29:53 ÖS

Başlık: işletme projesınde olmadan yapılan büyük harcama
Gönderen: adminatör - Mayıs 01, 2009, 08:29:53 ÖS
daha evvelki dönemde güvenlik özel güvenlik alınıyor fakat aynı yönetici ikinci dönemde yönetici özelgüvenlikciyi cıkarıyor işletme projesinede özelgüvenlik gideri koymuyor bu dönemde 4 ay sonra tekrar  özel güvelik alıyor ve 12.000 ytl  gider gösteriyo merkezi sistem dogal gaz olduğundan kışın yakıtta zorlanılıyor ve bazen kalorifer yanmadı ne yapmalıyım
saygılarımla
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat