Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Kat Malikleri ve Kat İrtifakı Sahiplerinin Bağımsız Bölüm Ve Ortak Yerler Üzerindeki Haklarına İlişkin Konular => Konuyu başlatan: ege - Ocak 12, 2009, 09:05:05 ÖÖ

Başlık: En Üst Kattayım Yönetim Sorunlarımla İlgilenmiyor..
Gönderen: ege - Ocak 12, 2009, 09:05:05 ÖÖ
Şimdiden teşekkür ederim cevapladıgınız için; benim ev çatı katı bu son yagışlarla iyice su aldı elektrik tesisatına var dı yöneticiye çok önce bildirmeme rağmen tadilat yaptırmadı şimdi ise geçici naylon koydular ben yazılı olarak yöneticiye bilirmek zorunda kaldıgım için benim için aptmanda tepki toplatmış ,üstelik yöneticiliğininde usullere uygun yapmadı yanı oylama yapılmadı.ben yeni ev sahibi oldugum için benim sorunlarımı dikkate almıyorlar anlayacağınız yanlız kaldım ama sorunumu çözmem için yardımlarınızı bekliyorum kimseyle kavgada etmek istemiyorum
Başlık: Ynt: En Üst Kattayım Yönetim Sorunlarımla İlgilenmiyor..
Gönderen: Ozan ÖZEN - KatMulkiyeti.Com - Şubat 03, 2009, 01:53:53 ÖS
Yöneticiye çatının izolasyonunun yaptırmasının bir görevi olduğunu söyleyin. İlgilenmezlerse yönetime bir noter tebligatı çekin. acilen çatının onarılmasını , iptidai naylon işleminin soruna çare olmadığını, maddi zararların bildirdiğiniz tarihe kadar çatı onarımı ve izolasyonu sağlanmaz ise yöneticililiğe rücu edeceğinizi tebligat ile iletin.

İlgilenmezlerse sulh hukukda dava açınız.

Hukuk kavga demek değildir. Yazılı olarak haberleşin. Kavga etmezsiniz.
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat