Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Yönetim Planı İle İlgili Konular => Konuyu başlatan: Ozan ÖZEN - KatMulkiyeti.Com - Şubat 03, 2008, 04:58:39 ÖS
Başlık: TAŞINDI: Villa Tipi Yerleşimlerde , Birden Fazla Parsellerde Yönetim Nasıl Olacak?
Gönderen: Ozan ÖZEN - KatMulkiyeti.Com - Şubat 03, 2008, 04:58:39 ÖS
Bu konu Anagayrimenkulün Yönetimine İlişkin Konular (http://www.katmulkiyeti.com/portal/forum/index.php?board=17) isimli bölüme taşındı.