Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Kat Malikleri ve Kat İrtifakı Sahiplerinin Bağımsız Bölüm Ve Ortak Yerler Üzerindeki Haklarına İlişkin Konular => Konuyu başlatan: Ozan ÖZEN - KatMulkiyeti.Com - Ocak 03, 2008, 05:48:34 ÖS
Başlık: TAŞINDI: Merkezi Isınma Sisteminden KOMBİ Sistemine geçiş
Gönderen: Ozan ÖZEN - KatMulkiyeti.Com - Ocak 03, 2008, 05:48:34 ÖS
Bu konu Bireysel Isınma Sistemine Geçiş , Doğalgaz ve Kombi İle İlgili Konular... (http://www.katmulkiyeti.com/portal/forum/index.php?board=68) isimli bölüme taşındı.