Merhaba, birkaç gün önce yaşanan fırtına ve yağmurdan dolayı duvarlar dışarıdan su çekmiş. Gece boyunca fırtına ve yağmur vardı, sonraki sabah bu durumu fark ettim. Batı cepheye bakan tüm duvarlarımda su çekme söz konusu (1 mutfak, 3 oda). Emlak Konut'un sitesinde oturuyorum. 2018'de teslim aldım ve oturmaya başladım. 10 yıl ödemeli bir şekilde almıştım, ödemelerin devam ediyor (TOKİ gibi) , bundan dolayı tapu benim üstüme değil. Site yönetimi Emlak Konut'un yönetiminde değil.
Bu durumu ilk önce site yönetimi ile görüştüm, bizim yaptırmamız gerekebileceğini ama yine de Emlak Konut ile bir görüşmemizi söyledi. Emlak Konut ile görüştüğümde ise bu durumun ortak alan olarak sayıldığını ve site yönetiminin yapması gerektiğini söyledi.
3 tane de örnek fotoğraf ekledim.
Bu durumda ne yapmam gerekir? Konu hakkında destek olabilirseniz çok sevinirim.