Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Anagayrimenkulün Yönetimine İlişkin Konular => Konuyu başlatan: Kamil_7042 - Nisan 18, 2022, 05:18:28 ÖS

Başlık: apartman yönetimi seçi mi
Gönderen: Kamil_7042 - Nisan 18, 2022, 05:18:28 ÖS
mrb. bizim apartman 8 bölümden oluşuyor, 2 bölüm bir kişiye ait. apartman yönetimi oluşturmak için kat maliklerinin yarısından fazlasının oyunu almak gerekiyor diye biliyorum. 2 bölümü olan kişi 2 kişi olarak mı hesaplayacaz, yoksa tek kişi mi? yani bana 4 oy yeter mi
Başlık: Ynt: apartman yönetimi seçi mi
Gönderen: metrekare_yönetim - Nisan 18, 2022, 09:01:44 ÖS
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor Üye ol Veya Giriş Yapmrb. bizim apartman 8 bölümden oluşuyor, 2 bölüm bir kişiye ait. apartman yönetimi oluşturmak için kat maliklerinin yarısından fazlasının oyunu almak gerekiyor diye biliyorum. 2 bölümü olan kişi 2 kişi olarak mı hesaplayacaz, yoksa tek kişi mi? yani bana 4 oy yeter mi

Merhaba,

1- Kişinin kaç tane bağımsız alanı varsa o kadar oy hakkı vardır. Fakat ne kadar çok bağımsız alanı olursa olsun, bütün oyların 1/3'ünden fazla oy kullanamaz. Dolayısıyla bahsettiğiniz kişi 2 daire olarak oy kullanabilir.
2- Size 4 değil 5 oy lazım. Yarısının 1 fazlası (%50+1)

8 Daire / 2 = 4 daire (%50), +1 ile 5 daire eder.
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat