Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Teknik Bina Yönetimi Konuları => Konuyu başlatan: Djdndhxjfb - Temmuz 17, 2021, 12:02:58 ÖÖ

Başlık: Apartman damı kullanımı
Gönderen: Djdndhxjfb - Temmuz 17, 2021, 12:02:58 ÖÖ
Selamlar
Zemin + üç katlı toplam 11 daire iki dükkandan oluşan bir apartmanın en ust katinda ikamet ediyorum .Apartman damı çatısız açık teras şeklinde . Sıklıkla rastlandığı gibi dam akintilarinda masrafa ust kat sakinleri haricinde kimse ortak olmuyor . En ustteki 3 hane dama su izolasyonu yaptirdik ve tum masrafini karsiladik ve buna karşılık dam kapisina kilit vurup diger sakinlerin kullanimini engelliyoruz . Fakat alt katlarda oturan komsular yedek anahtar istiyor ve sıklıkla tartışma çıkıyor .
Acaba bu işin çözümu nedir ?
Ayrıca diger hanelerin damı kullaniımını engelleyerek kanunsuz bir işmi yapıyoruz ?
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat