Herkese merhaba,
Sitemizde şimdiye kadar yönetim kurulları hep önceden istişare edilip rakip aday çıkmayacak şekilde 3 kişi ve 2 yedek olarak oluşturuldu. Gelecek genel kurulda 3'den fazla aday olacak. Seçimde izlenmesi gereken yola dair internette kesin bir bilgi bulamadık.
Soru şu: Yönetim Kurulu 3 asil ve yedek üyelerden oluşuyor. Adaylar arasında birbiri ile çalışmak istemeyen insanlar var. Her bir kat maliki oy pusulasına kurulu oluşturmasını istedikleri 3 ismi mi yazmalı yoksa 1 isim yazılıp en çok oyu toplayan 3 kişi birbiri ile anlaşamayacak olsa dahi kurulu oluşturmalı mı? Adaylar yerine listeler oylanabilir mi?Sitenin bir yönetim planı bulunmamaktadır.