Merhabalar.' İşyeri ticari otopark' olarak ruhsatlı bir iş yerinde, diğer işletmeler için gerekli işyeri açma ve çalıştırma ruhsatı almak için yapı kayıt belgesine başvurulmuş olup cins değişikliği işlemi gerekmektedir.Tapuda yazan 'İşyeri ticari otopark' ibaresi yerine sadece işyeri yazmalıdır .Bunun için binada bulunan diğer maliklerin muvaffakatına ihtiyaç var mıdır?
Soru: kat mülkiyeti tesisli yerlerde imar barışı yapı kayıt belgesi ile cins değişikliği yapılacaksa diğer maliklerin muvaffakatına ihtiyaç var mıdır ? ( diğer maliklerin muvaffakatı olmadan yapabileceğini söyleyenler oluyor nasıl olabilir ? kat irtifakını terkin işlemlerinden sonra yeniden diğer maliklerin muvaffakatı olmadan kat irtifakı kurulabilir mi?