Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Genel Kural Tarif ve Kat Mülkiyeti ve Kat İrtifakına İlişkin Konular => Konuyu başlatan: babafethi - Ocak 20, 2020, 09:07:06 ÖÖ

Başlık: tebligatı daire sakini adına , kapıcının alması mümkünmü
Gönderen: babafethi - Ocak 20, 2020, 09:07:06 ÖÖ
Merhaba Ozan Bey
Genel kurul daveti veya buna benzer, postayla gönderilen iadeli taahhütlü gönderileri , kapıcı postacıdan imza karşılığı alıp daire sahibine iletiyorsa, bu tebliği edilmiş sayılıyormu ?

Cevabınız için şimdiden Teşekkür ederim
Fethi Baba
Mavi Site Yönetimi
Başlık: Ynt: tebligatı daire sakini adına , kapıcının alması mümkünmü
Gönderen: Aydın Develi - Ocak 20, 2020, 09:56:54 ÖS
Sayın babafethi;

Bildirimin Taahhütlü veya İadeli Taahhütlü Mektup ile gönderilmesinin asıl amacı nedir..? Apartman görevlisi PTT nin görevini üstlenecek ise neden fazladan ücret ödeyip taahhütlü mektup ile gönderiyoruz..? Kat maliklerini apartman görevlisi ulaşabiliyorsa bildirimleri imza karşılığı hiç bir ücret ödemeden vermemiz daha uygun olmaz mı..? Kat maliklerinden biri yöneticinin gereksiz masraf yaparak kat maliklerine zarara uğrattığını vs. belirterek konuyu yargıya taşısa nasıl bir sonuç çıkar, açıkçası merak ettim. Tartışılır...

Saygılar...
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat