Merhaba Ozan Bey
Genel kurul daveti veya buna benzer, postayla gönderilen iadeli taahhütlü gönderileri , kapıcı postacıdan imza karşılığı alıp daire sahibine iletiyorsa, bu tebliği edilmiş sayılıyormu ?
Cevabınız için şimdiden Teşekkür ederim
Fethi Baba
Mavi Site Yönetimi
Sayın babafethi;
Bildirimin Taahhütlü veya İadeli Taahhütlü Mektup ile gönderilmesinin asıl amacı nedir..? Apartman görevlisi PTT nin görevini üstlenecek ise neden fazladan ücret ödeyip taahhütlü mektup ile gönderiyoruz..? Kat maliklerini apartman görevlisi ulaşabiliyorsa bildirimleri imza karşılığı hiç bir ücret ödemeden vermemiz daha uygun olmaz mı..? Kat maliklerinden biri yöneticinin gereksiz masraf yaparak kat maliklerine zarara uğrattığını vs. belirterek konuyu yargıya taşısa nasıl bir sonuç çıkar, açıkçası merak ettim. Tartışılır...
Saygılar...