Kat Mülkiyeti Konuları => Teknik Bina Yönetimi Konuları => Konuyu başlatan: abdullah1643 - Ağustos 21, 2019, 07:04:29 ÖS
Başlık: merkezi sistemde sıcak su kesimi
Gönderen: abdullah1643 - Ağustos 21, 2019, 07:04:29 ÖS
merkezi sisteme sahip bir sitede yöneticiyim, doğalgaz faturalarını ödemeyen bir site sakininin sıcak suyunu kesmem için gerekli yasal dayanak kanun nedir bir an önce bilgilendirirseniz sevinirim. iyi çalışmalar