Merhaba öncelikle sorumu okuyup cevaplayan alakadar olan tüm üye ve yöneticelere tesekkür ederim , site de bilgisi olan var ise yardımcı olmasını rica ediyorum ..
Müstakil sitemizde Ortak kullanım alanlarının işgali ile alakalı dava açtım 3 senedir davam devam ediyor fakat bu davadan sonra o sitede yaşamam cok zorlastı sürekli sözlü tacizlere ve tehtitlere maruz kaldım evimi satmadan ikinci ev almam mümkün değildi bu sebeple evimi satıp taşındım ..
Sorum şu : Evimi satıp taşındığım için davam düşer mi ?
Bence evet.