Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Konuyu başlatan: Göknil - Ocak 15, 2018, 01:20:49 ÖS

Başlık: ortak kullanım alanları işgali ile açılan dava
Gönderen: Göknil - Ocak 15, 2018, 01:20:49 ÖS
Merhaba öncelikle sorumu okuyup cevaplayan alakadar olan tüm üye ve yöneticelere tesekkür ederim ,  site de bilgisi olan var ise yardımcı olmasını rica ediyorum ..
Müstakil sitemizde Ortak kullanım alanlarının işgali ile alakalı dava açtım 3 senedir davam devam ediyor fakat bu davadan sonra o sitede yaşamam cok zorlastı sürekli sözlü tacizlere ve tehtitlere maruz kaldım evimi satmadan ikinci ev almam mümkün değildi bu sebeple evimi satıp taşındım ..
Sorum şu : Evimi satıp taşındığım için davam düşer mi ?
Başlık: Ynt: ortak kullanım alanları işgali ile açılan dava
Gönderen: BayKM - Ekim 29, 2018, 07:44:36 ÖS
Bence evet.
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat