Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Konuyu başlatan: simirnov - Ocak 14, 2018, 06:29:36 ÖS

Başlık: GEriye dönük borçlar
Gönderen: simirnov - Ocak 14, 2018, 06:29:36 ÖS
Merhaba;
Çok haneli sitede oturuyorum. Evi 2014 haziranda aldım. Yönetimde sürekli bir çekişme vardı. Ben evi aldıktan sonra yeni yönetim geldi ve eski yönetimin çok borç yaptığını duyurdu ve bu borçları 2015 te yaptığı bir genel kurulla dairelere böldü. Ama borcun çoğu  benden önceki dönemlere ait. KMK ya göre eski borçların yeni evsahibinden tahsil edilemeceğini biliyorum ama dediğim gibi borçların ödenmesi için daire başına bölünen tutar için karar ben evi aldıktan sonra bölüştürüldü..Bu borçları ödemem gerekiyor mu? Umarım anlatabilmişimdir:)
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat