Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Yöneticilik Seçimi İLe İLgili Konular => Konuyu başlatan: pinaround - Ocak 13, 2018, 03:15:47 ÖS

Başlık: Aidat borcu olanın yönetici adaylığı
Gönderen: pinaround - Ocak 13, 2018, 03:15:47 ÖS
Merhaba,

6 yıllık 190 daireli bir sitede 38 daire sahibi olan bir kişi, site yönetiminin kendisi aleyhine başlattığı icra işlemlerine müdahale edebilmek amacıyla yöneticiliğe aday oldu. Bu kişi sitede hayatın başlamasından sonra hiçbir zaman aidat ve paylaşımlı tüketim bedellerini ödememiştir, yaklaşık 200 bin lira aidat borcu bulunmaktadır. Tüm dairelerinde banka ipotek ve haczi bulunduğu için yasal işlemler de sağlıklı yürütülememektedir.
Bu kişinin aday olması yasal mıdır? Engelleyici bir hüküm, uygulama yok mudur?
Ne yapabiliriz?
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat