Merhaba,
6 yıllık 190 daireli bir sitede 38 daire sahibi olan bir kişi, site yönetiminin kendisi aleyhine başlattığı icra işlemlerine müdahale edebilmek amacıyla yöneticiliğe aday oldu. Bu kişi sitede hayatın başlamasından sonra hiçbir zaman aidat ve paylaşımlı tüketim bedellerini ödememiştir, yaklaşık 200 bin lira aidat borcu bulunmaktadır. Tüm dairelerinde banka ipotek ve haczi bulunduğu için yasal işlemler de sağlıklı yürütülememektedir.
Bu kişinin aday olması yasal mıdır? Engelleyici bir hüküm, uygulama yok mudur?
Ne yapabiliriz?