Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Teknik Bina Yönetimi Konuları => Konuyu başlatan: nehir186 - Aralık 22, 2017, 11:31:28 ÖÖ

Başlık: Giriş katların hakları
Gönderen: nehir186 - Aralık 22, 2017, 11:31:28 ÖÖ
Merhaba 20 yıldır giriş katta oturuyoruz
Üst katların girişten biraz daha büyük bizde üst katların balkon hizasına kadar olan yeri evimize katıp genişletmeyi istiyoruz sorum şu:Ust katların  Balkon hizasını geçmeyecek şekilde genişletsem  bir sorun yaşar miyim? Bunun için izin almam gerekir mi ? İzin almadan yaparsam sonra dava açılabilir mi?
Başlık: Ynt: Giriş katların hakları
Gönderen: ck0902 - Ocak 07, 2018, 09:10:36 ÖÖ
Kat maliklerinden herhangi biri, Kat Malikleri Kurulunun 4/5'inden izin almadıkça Ortak Alanlarda Tesis ve Tadilat yapamaz. Bu durumu kabul etmeyen her hangi bir kat maliki "El Koymanın Engellenmesi ve Eski Haline Getirme" davası açabilir. Yargılama ücretlerini kusurlu kişi öder.

Özet : Yukarıdaki nisbette izin almadan ASLA böyle bir şey yapmanız tavsiye edilmez. Bu kusurun işlenmesi durumunda dava açmak için Zaman Aşımı yoktur.
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat