Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Yeni Üyeler ve Acemi Sorular... => Konuyu başlatan: bluepalace - Aralık 15, 2017, 06:32:21 ÖS

Başlık: Site otoparki kullanimi
Gönderen: bluepalace - Aralık 15, 2017, 06:32:21 ÖS
Merhaba
60 dairelik bir siteyiz.apartman yonetimi daha once kuma dayla acip iceri park edebildigimiz açık otopark ile ilgi bir karar almış ama bu karar bize anlaşılmaz ve hakkaniyetsiz geldi.toplantiya 18 kişi katılmış 20 kişide vekalet vermiş.tutanak böyle.Alınan karar şu:site otoparkı için.11500 tl toplanacak plaka tanıma sistemi için ve arsa payına göre eşit ödenecek.Fakat kendi belirledikleri 37 araç iceri girebilecek (bu kadar araç lık yer varmış).Diğer araçlar içeri giremeyecekmiş.Ne yapabiliriz.Kanunda bu davranışın kanunda yeri var mıdır?.Şimdiden teşekkürler
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat