Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Kat Malikleri ve Kat İrtifakı Sahiplerinin Borçlarına İlişkin Konular => Konuyu başlatan: alibey - Aralık 05, 2017, 10:12:04 ÖÖ

Başlık: bir aidat sorusu
Gönderen: alibey - Aralık 05, 2017, 10:12:04 ÖÖ
merhabalar,

Evim şu anda kat irtifaklı hala (4 Aralık). Eve Eylül 24'de girdim. Tabi eksikleri, ayarsız yerleri vardı. 1 aylık eksik giderme süresi vardı. evi teslim almadığım için 1 ay sonunda otomatik teslim almış oldum. 1 ay içinde otomatik olacak yazıyordu evrakta. Bu da Ekim 24 yapar. Benden Eylül parasını istiyor. Hukuki mi?

2. olarak da yönetim parayı ödemezsem sıcak su kartıma yükleme yapmayacakmış. Aidat ile sıcak su kartı ilişkilendirebilir mi?

Uzatmadan yazmaya çalıştım biraz dertliyim de kusura bakmayın.
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat