Değerli üyeler,
Bu sorumun cevabını bir süredir internette çeşitli forumlarda aradım ama bulamadım. Yazlık bir sitede evim var. Bu sitede istisnasız herkes projeye aykırı biçimde bahçeye bakan terasını genişletmiş (ben de alınca öyle yapmıştım). Bir şikayet yüzünden bunlardan biri hakkında mahkemeden yıkım kararı çıktı ve onandı. İlgili kat maliki yıkmıyor. Belediye ise eğer orayı yıkarsam o parsel dahilinde projeye aykırı ne varsa hepsini birden yıkarım diye bir bilgi verdi. Bu bir cins gözdağı mı yoksa hukuken böyle bir hakkı var mı? Yani hakkında projeye aykırılık şikayeti olan bölümün dışında hakkında şikayet olsun olmasın bütün aykırılıkları yıkar mı/ yıkabilir mi? Herkes gibi beni de bir endişe aldı. Cevap için şimdiden çok teşekkür ederim.
Saygılarımla