merhaba arkadaşlar
altı bloktan oluşan 103 daireli bir sitenin yöneticisiyim
sitemize daha önce türk telekom ttnet fiber bağlantı alt yapısı kurulmuş
şimdi superonline firması sitemize kenti fiber altyapısını kurmak ister
bu konuyu için genel kurul toplantısı kararı gerekiyor mu?
yoksa yönetim kurulu kararı yeterli olur mu?
bilgi verirseniz sevinirim
teşekkür ederim
Yönetim Kurulu/Yönetici karar mercii değil, uygulama merciidir. Bu nedenle ortak alanların kullanımı ile kararları kat malikleri kurulu alması gerekmektedir. Bunun dışında; kat malikleri sonuçta bireysel abonelik yapacakları için bu konuda emredici bir karar alınması mümkün görünmüyor. Süperonline sadece altyapı/kutularını kuracak dileyen abone olacak dileyen olmayacak. Altyapı da ortak alanda kurulucağından kat malikleri kurulunun 4/5 oy çokluğu ile karar alması gerekiyor düşüncesindeyim.