Kolay gelsin öncelikle
22 daire 3 dükkan ki binada dukkan da kiraciyim daire aidatı 100 tl dükkan aidatı 300 tl hiç bir ortak kullanım.alanina sahip değiliz. Dükkan boşken 100 tl dolunca 300 tl diye karar almışlar böyle bir karar dogrumudur. Birde arsa payı 1730/150 dediler 1755 tl fatura gelmiş binaya ben açmadığım halde 46 tl ödeyeceğim. Bu nasıl oluyor . Yardımcı olursanız sevinirim .
Yönetim Planında aidatlarla ilgili düzenleme varsa ona tabisiniz. Yoksa her bağımsız bölüm personel giderlerine eşit, ortak alan giderlerine arsa payı oranında katılır. ortak alan hizmetlerini kulanmadığı gerekçesi ile bağımsız bölüm sahipleri/kiracıları giderlere katılmaktan imtina edemezler. İmtina ederlerse, yönetim kurulu kat malikleri kurulu kararı ile icrai işlem başlatabilir.