Merhaba; sosyal tesisi ve cafeteryası bulunan bir sitede oturmaktayım. Siteyi inşa eden inşaat şirketi bu Pazar günü cafeteryada bir tanıtım toplantı düzenleyeceğini ve bu sür zarfında sosyal tesisi kullanamayacağımızı duyurdu. Cafeterya ve sosyal tesis bitişik olmalarına rağmen, ayrı girişlere sahipler ve cafeteryada defalarca toplantı düzenlenmesine rağmen sosyal tesisin kullanımında herhangi bir problem meydana gelmedi. Çalışanlar olarak sadece Pazar günü sosyal tesisi kullanabilmekteyiz ve bu da kısıtlanınca mağdur olmaktayız. Bununla ilgili bir kanun veya yönetmelik var mıdır? Siteyi inşa eden inşaat şirketi keyfi olarak sosyal tesisin kullanımında kısıtlamaya gidebilir mi? Şimdiden teşekkürler.
Anladığım kadarı ile henüz Geçici Yönetim dönemindesiniz. Muhtemelen de İnşaat Şirketinden atanan üyeler geçici yönetimi gerçekleştiriyor. Yönetim planında sosyal tesislerin ve ortak alanların kullanımı ile ilgili detaylar yazılı olabilir. Ulaşabilirseniz yönetim planını okuyunuz. Ulaşamıyorsanız Site Yönetimine bu konuyu danışabilirsiniz.
Kısıtlama keyfi gibi görünebilir , ancak bu konuda yetkileri de olabilir.