Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Kat Malikleri ve Kat İrtifakı Sahiplerinin Bağımsız Bölüm Ve Ortak Yerler Üzerindeki Haklarına İlişkin Konular => Konuyu başlatan: baybarracuda - Kasım 21, 2017, 06:38:44 ÖS

Başlık: ORTAK KULLANIM ALANININ KULLANIMI İLE İLGİLİ ACİL YARDIMMMMM
Gönderen: baybarracuda - Kasım 21, 2017, 06:38:44 ÖS
           Öncelikle iyi günler dilerim İstanbul ilinde geçen sene almış olduğum zemin üstü 1 kattaki apartman dairesini satın aldım, satın aldığım bu daireye apartmanın arka tarafında bulunan küçük bahçesinin apartman ev sahiplerinden alınan muvafakatname ya istinaden almış olduğum ev sahibi tarafından apartmana ait olan bu bahçe yükseltilerek benim daireme birleştirilerek bahçe olarak eklenmiş,
   Öncelikle 1- daireyi aldığım kişinin ev sahiplerinden aldığı muafakatname benim için veya dairem için halen geçerliliği varmıdır
2- apartmana ait fakat muafakatname ile daireme eklenti yapılaran bu bahçeyi kendi daire tapuma eklettirerek tapusunu alabilirmiyim,
3- muafakatname veren ev sahipleri evlerini satmak ister ise daireyi yeni alan eski daire sahibinin vermiş olduğu muafakatname geçerliliği devam edermi
4- her hangi bir şikayette nasıl bir yol takip etmeliyim
5- bu konular ile ilgili olarak benim lehime olan Yargıtay kararları varmı
   Şimdiden yardımlarınızdan doldyı teşekkür ederim, Cevaplarırnızı beklemekteyim
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat