Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Yeni Üyeler ve Acemi Sorular... => Konuyu başlatan: Cesurveguzel - Ekim 10, 2017, 09:57:29 ÖS

Başlık: SULH HUKUK MAHKEMESİNE DAVA AÇIN DENİYOR AMA ...
Gönderen: Cesurveguzel - Ekim 10, 2017, 09:57:29 ÖS
Mrb burada birçok konu okudum kat mülkiyeti ile ilgili , her zaman bir anlaşmazlık sonucunda sulh hukuk mahkemesine dava açın deniyor peki ama nasıl bu davayı açmak bu kadar kolay mı , davanın masrafı ,avukat ücreti , dava süresi. örneğin diyelimki yönetici belirlenmesi için dava açtık bunun için avukat mı tutmak gerek , yoksa dava kağıt üzerinden mi yürüyor . dilekçeyi kendimiz yazsak ne olur. internette araştırılan konular kanun ağzıyla yazılmış olduğundan yine bişey anlamıyoruz. burada bu konuya kendi tecrübesiyle cevap verecek olan yok mu ?
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat