Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Yeni Üyeler ve Acemi Sorular... => Konuyu başlatan: Cesurveguzel - Ekim 10, 2017, 09:34:19 ÖS

Başlık: TOPLANTI İÇİN İMZA TOPLADIK ŞİMDİ NE OLACAK
Gönderen: Cesurveguzel - Ekim 10, 2017, 09:34:19 ÖS

3 Bloklu sitemizde mayıs ayında yapılması gereken (yönetim planımız var) , toplantı yöneticiler tarafından yapılmadı, yöneticiler telefonlarını açmıyor, kömür alınması gerekiyordu alınmıyor , yönetimin borçları var. geçen yıldan kömürcüye 10 bin dolar borçları olduğundan kömürcü ödeme almadan kömürü getirmiyor.  kış geldi insanlar mağdur . ne yapabiliriz diye düşünürken imza toplamaya karar verdik. ve kat maliklerinden yarısından imza topladık bununla yarın yöneticilere tebligat çekiyoruz. ama bu tebligatı almayacaklarından da eminiz. alsalar bile toplantıya yanaşmayacak, defterleri ve hesapları getirmiyecekler. şimdi biz bu durumda yani toplantı yöneticiler tarafından yapılmaz ise elimizdeki imzalarla kat malikleri kurulunu olağanüstü toplaya bilir miyz . toplayabilirsek nasıl çağrı yapmalıyız. kat mülkiyeti kanununda toplantı yönetici, denetçi yada kat maliklerinin 1/3 ü nün isteğiyle yapılır diyor. ama yanlış yorumlamış da olabiliriz . imzalarla oluyor ise çağrıyı kim yapacak. tecrübesi olanlar yazabilirer mi
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat