3 Bloklu sitemizde mayıs ayında yapılması gereken (yönetim planımız var) , toplantı yöneticiler tarafından yapılmadı, yöneticiler telefonlarını açmıyor, kömür alınması gerekiyordu alınmıyor , yönetimin borçları var. geçen yıldan kömürcüye 10 bin dolar borçları olduğundan kömürcü ödeme almadan kömürü getirmiyor. kış geldi insanlar mağdur . ne yapabiliriz diye düşünürken imza toplamaya karar verdik. ve kat maliklerinden yarısından imza topladık bununla yarın yöneticilere tebligat çekiyoruz. ama bu tebligatı almayacaklarından da eminiz. alsalar bile toplantıya yanaşmayacak, defterleri ve hesapları getirmiyecekler. şimdi biz bu durumda yani toplantı yöneticiler tarafından yapılmaz ise elimizdeki imzalarla kat malikleri kurulunu olağanüstü toplaya bilir miyz . toplayabilirsek nasıl çağrı yapmalıyız. kat mülkiyeti kanununda toplantı yönetici, denetçi yada kat maliklerinin 1/3 ü nün isteğiyle yapılır diyor. ama yanlış yorumlamış da olabiliriz . imzalarla oluyor ise çağrıyı kim yapacak. tecrübesi olanlar yazabilirer mi