Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Konuyu başlatan: Samiarslan - Haziran 02, 2017, 11:03:09 ÖS

Başlık: Çatı için çıkarılmış hisse tapusu
Gönderen: Samiarslan - Haziran 02, 2017, 11:03:09 ÖS
Merhaba

12 daireli bir apartmanın en üst katında oturuyorum oturduğum daire arsa hisseli tapu binayı yapan mütahit 14 adet tapu çıkarmış normal daire tapusunda 15 mtkare arsa hissesi verilmiş ve 14 tapunun hepside aynı şimdi bu kalan 2 tapuyu bana cuzi bi miktara satmak istiyor bu tapuları alsam kazanç elde edebilirmiyim ? Veya en üst katta otırduğum için dairemi dublexe çevirebilirmiyim bunun için gerekli olan nedir hiçbir bilgim yok veya hiçbişi yapmasam tapuları satın alsam ileri bi tarihte kentsel dönüşümde hisselerimin diğer kişilerden fazla olacağından ( oturduğum daireyle birlikte 45 mtkare) bi kazanç elde etmem mümkün olur mu ? Yardımcı olursanız bilgilendirirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler
Başlık: Ynt: Çatı için çıkarılmış hisse tapusu
Gönderen: Samiarslan - Haziran 20, 2017, 06:51:52 ÖÖ
Bu konu hakkında bi fikri olan yada benzer bir durumla karşılaşmış birisi yok mu acaba ? Bilgilendirirseniz sevinirim
Başlık: Ynt: Çatı için çıkarılmış hisse tapusu
Gönderen: felaskm - Haziran 26, 2017, 09:35:33 ÖS
Diğer kat malikleri ile aranızda herhangi bir sözleşme var mı? Şu hissedar şu katın sahibidir vb? Sözleşme vb. bir şey yoksa
çatının size ait olacağını sanmıyorum. Diğer konular hakkında bilgim yok.
Başlık: Ynt: Çatı için çıkarılmış hisse tapusu
Gönderen: Samiarslan - Temmuz 07, 2017, 09:39:53 ÖS
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor Üye ol Veya Giriş Yap
Diğer kat malikleri ile aranızda herhangi bir sözleşme var mı? Şu hissedar şu katın sahibidir vb? Sözleşme vb. bir şey yoksa
çatının size ait olacağını sanmıyorum. Diğer konular hakkında bilgim yok.


Konuyu anlamadınız sanırım. Bakın bina bi mütahit tarafından 12 daire  olarak yapılmış fakat mütahit 14 adet hisse tapusu çıkarmış projeyi yaparken tapuları çıkartırken bina arsa yüzölçümünü 12 ye değilde 14 e bölmüş 14 daire yaparım diye ama yapamamış 20 yıl önce. Şimdi binanın en üst katında ben oturduğum için elinde kalan 2 tapuyu bana cuzi bi miktara satmak istiyor alırsam işimi yarar mı diye düşünüyorum yani diğer malikler beni neden ilgilendirsin elimde daire tapusu yokki arsa payı tapusu var yani arsa tapusu bina eski bina ben o tapuları alırsam bina arsasındaki hissem 3 katına çıkıcak ilerde kentsel dönüşümde yada yıkımı halinde benden 3 tapu için vekalet almak isticekler işimi yarar mı bunu merak ediyorum vereceğim para büyük bi meblada değil 30 bin
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat