Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Kat Malikleri ve Kat İrtifakı Sahiplerinin Bağımsız Bölüm Ve Ortak Yerler Üzerindeki Haklarına İlişkin Konular => Konuyu başlatan: seyranari - Nisan 03, 2017, 04:36:57 ÖS

Başlık: Kapalı Otoparka LPG'li aracımı almıyorlar
Gönderen: seyranari - Nisan 03, 2017, 04:36:57 ÖS
Bugün site yönetimi yeni kuralların olduğu bir broşür dağıttı, broşürde birçok saçma sapan yasak olduğu gibi benim için en dikkat çekeni sitemizin kapalı otoparkına artık lpgli araçların giremeyeceği. Bu kararı nasıl alıp kafalarına göre uyguluyorlar anlam veremedim. Bu işin doğrusu nasıl olmalıdır? Teşekkürler.
Başlık: Ynt: Kapalı Otoparka LPG'li aracımı almıyorlar
Gönderen: Ohcoskun - Nisan 03, 2017, 05:33:02 ÖS
Aşağıdaki konuda tartışılmış inceleyin

http://katmulkiyeti.com/kat-malikleri-ve-kat-irtifaki-sahiplerinin-bagimsiz-bolum-ve-ortak-yerler-uzerindeki-haklarina-iliskin-konular/apartmanlarda-kapali-otoparkda-lpg-li-arac-bulunmasi-yasak-midir-t753.0.html (http://katmulkiyeti.com/kat-malikleri-ve-kat-irtifaki-sahiplerinin-bagimsiz-bolum-ve-ortak-yerler-uzerindeki-haklarina-iliskin-konular/apartmanlarda-kapali-otoparkda-lpg-li-arac-bulunmasi-yasak-midir-t753.0.html)
Başlık: Ynt: Kapalı Otoparka LPG'li aracımı almıyorlar
Gönderen: ck0902 - Nisan 04, 2017, 04:34:12 ÖÖ
Sizi sadece 634 sayılı Kat Mülkiyeti Kanunu ve/veya tapuda tescil edilmiş Yönetim Planı ile sorumlusunuz. Diğer müdahaleler yasal değildir. Bir yaptırımla karşı karşıya kalırsanız bunu resmi tebligat yaparak istemelerini söyleyin. Broşürde (yönetim planı gibi) resmi bir referans gösterilmiyorsa adı üstünde reklam niteliği taşır.
Başlık: Ynt: Kapalı Otoparka LPG'li aracımı almıyorlar
Gönderen: seyranari - Kasım 25, 2017, 03:08:28 ÖS
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor Üye ol Veya Giriş Yap
Sizi sadece 634 sayılı Kat Mülkiyeti Kanunu ve/veya tapuda tescil edilmiş Yönetim Planı ile sorumlusunuz. Diğer müdahaleler yasal değildir. Bir yaptırımla karşı karşıya kalırsanız bunu resmi tebligat yaparak istemelerini söyleyin. Broşürde (yönetim planı gibi) resmi bir referans gösterilmiyorsa adı üstünde reklam niteliği taşır.

Teşekkürler. Epeydir girmedim foruma, ihtiyaç oldu yine. Lpg olayı o günden bugüne askıdaydı,şimdi yine gündeme geldi. Pazartesi siteye almayacaklar , nereden başlamalıyım?
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat