Bugün site yönetimi yeni kuralların olduğu bir broşür dağıttı, broşürde birçok saçma sapan yasak olduğu gibi benim için en dikkat çekeni sitemizin kapalı otoparkına artık lpgli araçların giremeyeceği. Bu kararı nasıl alıp kafalarına göre uyguluyorlar anlam veremedim. Bu işin doğrusu nasıl olmalıdır? Teşekkürler.
Aşağıdaki konuda tartışılmış inceleyin
http://katmulkiyeti.com/kat-malikleri-ve-kat-irtifaki-sahiplerinin-bagimsiz-bolum-ve-ortak-yerler-uzerindeki-haklarina-iliskin-konular/apartmanlarda-kapali-otoparkda-lpg-li-arac-bulunmasi-yasak-midir-t753.0.html (http://katmulkiyeti.com/kat-malikleri-ve-kat-irtifaki-sahiplerinin-bagimsiz-bolum-ve-ortak-yerler-uzerindeki-haklarina-iliskin-konular/apartmanlarda-kapali-otoparkda-lpg-li-arac-bulunmasi-yasak-midir-t753.0.html)
Sizi sadece 634 sayılı Kat Mülkiyeti Kanunu ve/veya tapuda tescil edilmiş Yönetim Planı ile sorumlusunuz. Diğer müdahaleler yasal değildir. Bir yaptırımla karşı karşıya kalırsanız bunu resmi tebligat yaparak istemelerini söyleyin. Broşürde (yönetim planı gibi) resmi bir referans gösterilmiyorsa adı üstünde reklam niteliği taşır.
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor
Üye ol Veya Giriş Yap
Sizi sadece 634 sayılı Kat Mülkiyeti Kanunu ve/veya tapuda tescil edilmiş Yönetim Planı ile sorumlusunuz. Diğer müdahaleler yasal değildir. Bir yaptırımla karşı karşıya kalırsanız bunu resmi tebligat yaparak istemelerini söyleyin. Broşürde (yönetim planı gibi) resmi bir referans gösterilmiyorsa adı üstünde reklam niteliği taşır.
Teşekkürler. Epeydir girmedim foruma, ihtiyaç oldu yine. Lpg olayı o günden bugüne askıdaydı,şimdi yine gündeme geldi. Pazartesi siteye almayacaklar , nereden başlamalıyım?