Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Yöneticilik Seçimi İLe İLgili Konular => Konuyu başlatan: Vuralllll - Mart 21, 2017, 12:43:18 ÖÖ

Başlık: Apartman yönetici seçimi
Gönderen: Vuralllll - Mart 21, 2017, 12:43:18 ÖÖ
Merhabalar. 40 daire 4 binalı sitede bina yöneticimiz toplantı yapmak istiyor. Site yöneticisi yapamazsın diyor. Bina yöneticisinin kendi binasını toplanmasında ilgili bilgi verirmisiniz.? Saygılar
Başlık: Ynt: Apartman yönetici seçimi
Gönderen: oguz79 - Mart 28, 2017, 06:43:45 ÖS
sitede oturanların 1\3 isdeğiyle site yönetimi olaganüsdü genel kurul toplantısı isdeyebilirsiniz.her kat mailikinin bir bağımsız bölümü olduğunu var sayıyorum 40\3=13 küsüratt.küsürler yasa geregi ne olursa olsun atılır 13 imzalı(kat maliklerinin imzaladığı) dilekçeyi yönetime gönderdiğiniz an.yöneticinin bu gündem maddesiylşe toplantı yapması gerekir.yapmamaya devam ederse görevini yapmamakdan savcılığa da gidebilirsiniz.sulh hukuk mahkemesine dava da açabilirsiniz.hukuki süec yapacaksanız dilekçenizi noter kanalıyla yollayın.hiç değilse iyadeli tahütlü yollayın.saygılar
Başlık: Ynt: Apartman yönetici seçimi
Gönderen: Vuralllll - Mart 29, 2017, 12:09:15 ÖÖ
Çok teşekkür ederim ilginize.. Lakin cvp gelene kadar biz toplantıyı yaptık. Bina yönetimini aldık şükür. Bişey daha var yardımcı olursanız.. 4 adet 40 dairelik bina var ve 4 bina yöneticisi toplanıp site yöneticisini belirliyor. Eğer yönetici olarak onu seçmezsek defterleri bi yere vermekle tehdit ediyor. Nereye veriyor defterleri ne yapmamız lazım.? Birde site yöneticisi kendini işci olarak gösterip sigorta yapmış. Bu kanuni mi.?
Başlık: Ynt: Apartman yönetici seçimi
Gönderen: oguz79 - Mart 30, 2017, 01:07:04 ÖÖ
yönetim planınızı tapudan alınız.yönetim şeçimi ne şekilde yapacağı orada yazıyordur.yönetici kendini çalışan olarak gösderemez kendini sigortalamaz.yönetici vekil sıfatıyla yönetir.bunu yapabilmesi veya ücret alıp almiyeceği yönetici şeçimi yapılırken katmalikleri kurulu tarafından belirlenir.eğer bu yönde bir karar alınmamış ise aidatın yarısını ödemez.fakat bu aidat genel giderler içindir.misal jeneratör alınacak siteye payı ölçüsünde katılmak zorundadır....kendisini sigortalacağına dair bir karar yoksa karar defderinde yapacağınız şey basittir.yönetim kurulunuz şahsa ihtrname ile durumu bildirsin çözüm alamazsanız yöneticiyi sulh hukuk mahkemesinde dava edin siteyi zarara uğrattığı ve kendine maddi menfaat sağladığından dolayı
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat