Merhabalar %50 si bitmiş bir sitede oturmaktayım. Aidat hesaplanırken guvenlik temizlik sekreter gibi masrafları muteahhit yonetimi sadece tamamlanmış %50 lik kısımdan tahsis etmektedir. 6 bloğun 3 u müteahhit de ve yapı oturum ruhsatı almamış daha 3 blokta da oturum var. Bu aidat dağılımı kat mükellefleri kanununa gore doğru mu yada başka bir maddenin açıklarından mi faydalanmakta yada yapılan iş tamamen illegal mi? Yardımcı olursanız sevinerim.