Merhaba,
Bu ay ilk kez SGK bildirgesinin elektronin ortamdan doldurup göndereceğim. Fakat sayfada anlamadığım bazı konular var yardımcı olabilirseniz sevinirim.
ebildirge sitesine (https://ebildirge.sgk.gov.tr/) login olduktan sonra
Aylık Prim ve Hizmet Belgesi İşlemleri >> Aylık Prim ve Hizmet Belgesi Giriş (Asıl) ni seçiyorum.
Gelen ekrandan 01-TÜM SİG.KOLLARINI Seçiyorum.
Fakat hemen altında kanun diye bir alan daha var, ordan 05510-Say kanunu seçecemmi, seçmeyeceğim mi bilemedim.
Seçersem 88 tl gibi bir indirim geliyor. Geçmiş dönemlere bakıyorum, bazen seçilmiş bazen seçilmemiş.
Bunlarla ilgili ekran görüntülerini ekledim.
İyi çalışmalar dileğiyle.
Kemal.
(https://s18.postimg.org/5cg5ufsop/image.jpg) (https://pixxxels.org/image/wn1h2cvlh/)
(https://s18.postimg.org/ngj6f2qd5/image.jpg) (https://pixxxels.org/image/wobevrxf9/)
(https://s18.postimg.org/n51q2b9x5/image.jpg) (https://pixxxels.org/image/yu5pqa0vp/)
(https://s18.postimg.org/x3moosjcp/image.jpg) (https://pixxxels.org/image/pnnf2zvn9/)
kanun olarak 5510 %5 indirim seçiliyor
kapıcı için 603 lira olan doğru
Teşekkür ederim. Dediğiniz şekilde yaptım.