Merhaba,
Bu yıl işletme defterini noterden onaylattığım A4 kağıt üzerinden takip edeceğim. Bununla ilgili emin olmak istediğim konular var, sizlere sormak istedim.
KMK da, fişlerin 10 gün içinde yazılması gerekir diye biliyorum. Oysa ben bunu her ay sonunda print edecektim. 10 gün içinde her aya 2 tane gereksiz kağıt harcayacağım. Sizce ayda bir yapsam sorun olur mu?
teşekkürler.