23 yildir calisiyoruz emeklilikten dolayi isten cikariyolar elektrik su ve ev onlardan.
İs sozlesmesi yok ve bugune kadar izin kullandigima dair hicbir imza yok tarafimiza 80.000 tl onerdiler mahkemeye gitsek daha fazla alabilirmiyiz acil cevap yazmanizi bekliyorum..
Hukuken seçilmiş bir yönetici varsa yöneticiyi/yönetim kurulunu yoksa davanızı tüm kat maliklerine ve 23 yıldır yatırılmayan sigortalar ve diğer haklarınıza ilişkin olarak da yukarıda belirtiğim sorumluların yanına SGK yı da dahil etmek şartıyla hizmet tespiti davası açmanız gerekiyor.
Daha fazla bir tutar alabilme durumu teknik bir olay. Hesaplama için bir SGK uzmanına danışmanız gerekir.
Kısaca bir avukat ve SGK uzmanından yardım istemelisiniz.
80000 TLyi al koy cebine abi.
Allah bereket versin.