kopoaratif yönetimi,şu anda bu kararları dayatmaya çalışan bu yönetimleri hukuki süreci nedir teşekkür edriz görevde site yönetimi görevde her iki yönetimede aidat ödeme zorunluğu olurmu kooparatif yönetimi 50.tl olan aidadı 200 tl ye çıkarabilirmi,aynı zamandada site yönetimi 100 tl aidat alabilirmi ,iki yönetiminde görevde olması yasalmıdır.
yanıtı ben de bekliyorum..