Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Yöneticilik Seçimi İLe İLgili Konular => Konuyu başlatan: can11 - Kasım 09, 2016, 11:34:59 ÖS

Başlık: Olağanüstü toplantı çağrısı yapmak?
Gönderen: can11 - Kasım 09, 2016, 11:34:59 ÖS
Biraz araştırma yaptım kat maliklerin üçte/1'nin çağrısı.Toplantı yapılması için yeterli sanırım.20 kişilik bina'da 6 kişi olur.Yönetici'nin buna uyup uymaması beklenebilir mi? sayı yakalanıp.Herkese taahütlü mektup göndermek yeterlimidir.Ondan sonra toplanılabilir mi?Apartman girişine duyuru asmak bunun için yeterlimidir?Dip not:Yönetici kendi kendini yönetici seçmiş denetçi ve yardımcı kim bilinmiyor.Söylemiyor'da böyle tavra karşı yok sayıp bu adamı.Direk duyuru asıp çağrı yapmak yasal olur mu?Mahkeme çok masraflı normal ve ücretsiz bir öneri verebilirseniz daha hayırlı olur.
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat