Merhaba Arkadaşlar, konu yanlış yere açıldıysa kusura bakmayın sorum şu; bir binada denetmen görevi üstlendim, yaklaşık 1 yıl olacak ama hiçbir şekilde denetleme yapamadım çünkü gelir ve giderin gözüktüğü (adı neyse bu defterin) alamıyorum, yönetici arkadaş "defteri sana veremeyiz, çünkü sana güvenemeyiz, gel bizim evde otur bak sonra gidersin" dedi, böyle bir şeye hakları var mı, yani ben denetleme yapmak istediğimde defteri vermek zorundalar mı, teşekkürler.
bence önemli olan sizin defteri incelemeniz.
orda burda şurda farketmez.
ayda bir o ayki tüm hareketleri inceleyebilirsiniz.
Tabi ki yok. Yöneticiye noterden veya taahhütü mektupla, ptt sizde kalan formda ve mektubun sağ alt köşesinde "içinde denetleme için yönetim evraklarının tutanakla teslimi talebi vardır" yazıp gönderin. Vermez ise savcılığa gidip suç duyurumda bulunun.