yaşadiğimiz site 54 bloktan oluşmaktadir.Her Blokun 3 girişi var Yönetim Apartman girişlerine reklam palosu koyarak x firmasinin reklam afişlerini asarak yönetime gelir getiriyor diye bağiş almaktadir Bu yasalmidir .Biz kat malikleri olarak rahatsiz oluyoruz ne yapmamiz lazim