Apartmanimizda yazili sozlesme bulunmaksizin kapici dairesinde oturan, ilk geldiginde 3 kisi (kendisi esi ve oglu) olan emekli ve bizim tarafimizdan sigortali calistirilan kisi simdi oglunu evlendirip gelini yanina aliyor. Boyle bir hakki varmidir. Yok ise ne yapilabilir.
Bence 1. Dereceden akrabasını (anne, baba ve eş) ile reşit olmayan çocuklarının ikametine izin verilebilir. Bu hayatın doğal akışına uygundur. Ancak bunun dışındaki kişilerin ikameti, kat maliklerinin hizmet ihtiyacının bir sözleşme ile bedel karşılığında karşılanması açısından hayatın doğal akışına uygun değildir.
Uzman profesyonel yardım almanızda ayrıca fayda görüyorum.