Kapıcı çöpü bazen atmıyor(1 Hafta almadığı oldu) kocası yönetici.Şikayetlerimi dikkate almıyor çöpü aldığı zaman sürükleyere taşıdığı için poşeti patlatıyor.Zile basıp benimle tartışıyor bunu çok sık yapıyor ne yapılabilir bu konu'da.Sözleşmesini hiç görmedik kafasına göre izin yapma lüksü var.Oğluna'da kaloriferi yaktırıyor kışın.
Şahit ismi de belirtilerek yöneticiye noter aracılığı ile ihtar çekin. Düzelmiyorsa yöneticiye karşı Sulh Hukuk Mahkemesinde "Görevi İhmal" hakkında dava açılabilir.