Sitemiz 4 bloktan ve 110 daireden oluşmaktadır. Her
blok altında sığınaklar vardır. Sığınaklar benden önceki yönetimlerde site
sakinlerinin ve kiracıların kullanmadıkları veya lüzumsuz eşyaları ile dolup
taşmakta her içeriye giren kendisine yer açmak için başkalarının eşyalarını
gelişigüzel yerlere koyduğundan aradığı eşyasını bulamayan site sakini benim
kapımı çalıp eşyasının nerede olduğunu sormaktadır. Sığınak yönetmenliğine göre
eşya koymanın yasak olduğunu söylemekten ve kapılara yönetmeliği asmama
rağmen kimse oralı olmamaktadır. Ben şimdi sığınakları nasıl boşaltabilirim
veya sakinler arasında nasıl bir dağıtım yapabilirim. SULTAN EVLERİ SİTESİ
YÖNETİM KURULU BAŞKANI BİLAL ÇİLOGLUGİL. TEŞEKKÜRLER.
(https://s31.postimg.org/85nh4mcsb/02072016547.jpg) (https://postimg.org/image/49a58mrsn/)
(https://s31.postimg.org/ao965ayij/02072016548.jpg) (https://postimg.org/image/5cu9klcfr/)
(https://s31.postimg.org/xqzp4gzzv/02072016549.jpg) (https://postimg.org/image/chc2tmjp3/)
(https://s31.postimg.org/89hakvi9n/02072016550.jpg) (https://postimg.org/image/grqqp7os7/)
(https://s31.postimg.org/o8zy4febf/02072016551.jpg) (https://postimg.org/image/lewsqzc53/)
(https://s31.postimg.org/8c167plx7/02072016552.jpg) (https://postimg.org/image/kqny81dfb/)
(https://s31.postimg.org/wh1vpf67v/02072016553.jpg) (https://postimg.org/image/l4pa7mxiv/)
(https://s31.postimg.org/vhbktpr23/02072016554.jpg) (https://postimg.org/image/sn8fg9ovr/)
(https://s31.postimg.org/z27gcxvln/02072016555.jpg) (https://postimg.org/image/hc5rrwi0n/)
(https://s31.postimg.org/6qqhtn12z/02072016556.jpg) (https://postimg.org/image/ogs6eoenr/)
Sayın bilalhoca iyi günler.
Önsöz :
- Ortak alanlar amacı dışında kullanılamaz.
- Sığınak bölgesi "oy birliği" ile alınan karar ile bile amacı dışında kullanılmaz.
- Sığınak bölgesi böyle usulsüz ve tehlikeli bir şekilde kullanılarak; (örneğin yangından dolayı) yaralanma ya da ölümle sonuçlanan kazalarda, Yönetici olarak Ağır Ceza Mahkemesinde yargılanacağınızı ve mevcut duruma göre kesinlikle ceza alacağınızı tahmin etmek, hayatın doğal akışına ters değildir.
-Hatta maddi zararlardan bile sorumlu olursunuz.
- Ayrıca bu kadar yoğun mobilya olduğundan bina olduğu gibi yangın açısından risk altındadır. Her hangi bir vatandaşın ihbar etmesi bile sizi hesap verme durumunda bırakacaktır. Belediye de size maddi yaptırım uygulayabilir.
Eski haline getirme konusunda kat maliklerinin ikna edilmesi ve sorumluluğa davet edilmesi oldukça zor görünüyor.
Bu konuda risk almak istemiyorsanız, kat maliklerine Kat Mülkiyeti Kanunun 40. maddesine göre sorumluklarını makul bir süre vererek yerine getirmelerini aksi takdirde sorumluluk almadan görevinizi bırakacağınız konusunda noter aracılığı ile ihtarda bulunmalısınız. Yeni yönetici seçimi istemelisiniz, kimse olmuyorsa Sulh Hukuk Mahkemesinden "Hakim Müdahalesi" talep ederek yöneticinin kat malikleri dışında bir Gerçek Kişinin atanmasını sağlayabilirsiniz.
Asla ve asla kişisel yorumlarınızla, sorumlulardan beklenti içine girerek hatta onları mahcup edecek söylemlerde bulunarak ikna edilmelerini sağlamayı beklemek, sahip olduğunuz riskin gerçeklemesine fırsat verebilir. Durum bu kadar vahimdir.
KMK 40. maddeye göre müdahale etmeniz usulüne uygun olacaktır. Diğer seçenekler riskinizi önlemez.