Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Yöneticilik Seçimi İLe İLgili Konular => Konuyu başlatan: T.KUMBAR - Haziran 04, 2016, 05:01:47 ÖS

Başlık: Yönetim Kurulunda çoğunluk istifa ederse yönetim düşermi?
Gönderen: T.KUMBAR - Haziran 04, 2016, 05:01:47 ÖS
Selamlar,

242 daireli sitemiz de 5 kişilik yönetim kurulu ve 5 kişilik de yedek üyelik bulunmaktadır.

Sırası ile Yön.Kurulu Başkan yardımcısı, 20 gün kadar sonra Yön. Kur. Başkanı ve en son da üyelerden birisi
istifa etti.

Şuan sadece 2 üyenin kaldığı yönetim düşmüş oluyor mu yoksa yedek üyelerden birini yönetime alıp ve ya almadan
devam edebilir mi?

Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler

Not: Araştırdım ama daha önce böyle bir konu açılmış mı bulamadım. Mükerrer olduysa özür dilerim...

Başlık: Ynt: Yönetim Kurulunda çoğunluk istifa ederse yönetim düşermi?
Gönderen: ck0902 - Haziran 11, 2016, 01:54:25 ÖÖ
Yönetim Kurulu,  Temsilciler Kurulunun aldığı kararları uygulamakla görevlidir. Sadece ayrıntılar hakkında kendi içinde karar alması gerekebilir.

Genel sorumlulukların yerine getirilmesi için kurul hala yetkili ancak kendi içinde karar alma konusunda problem yaşanabilir. Problem olmadığı sürece, iki üye de mutabık olduğu sürece karar alınabilir.
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat