Selamlar,
242 daireli sitemiz de 5 kişilik yönetim kurulu ve 5 kişilik de yedek üyelik bulunmaktadır.
Sırası ile Yön.Kurulu Başkan yardımcısı, 20 gün kadar sonra Yön. Kur. Başkanı ve en son da üyelerden birisi
istifa etti.
Şuan sadece 2 üyenin kaldığı yönetim düşmüş oluyor mu yoksa yedek üyelerden birini yönetime alıp ve ya almadan
devam edebilir mi?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
Not: Araştırdım ama daha önce böyle bir konu açılmış mı bulamadım. Mükerrer olduysa özür dilerim...
Yönetim Kurulu, Temsilciler Kurulunun aldığı kararları uygulamakla görevlidir. Sadece ayrıntılar hakkında kendi içinde karar alması gerekebilir.
Genel sorumlulukların yerine getirilmesi için kurul hala yetkili ancak kendi içinde karar alma konusunda problem yaşanabilir. Problem olmadığı sürece, iki üye de mutabık olduğu sürece karar alınabilir.