Merhabalar
Konuyu dogru yeremi actim bilmiyorum yanlis alana acmissam kusura bakmayin benim sorum şu ben yeni ev satin aldim evi yaklasik 4 ay once aldim simdi kapici emekli olacakmis yonetim toplantisi yapilarak emekliye ayrilacak olan kapicinin tazminati gorusulerek verilecekmis simdi evi 4 ay oldu alali bu tazminati ben mi vermeliyim yoksa eski ev sahibimi ?
kapıcı tazminatına ilişkin olarak dairenize düşen paya ilişkin ödemeyi siz yapacaksınız. Ancak size ait olmayan dönemler için de ödeme yapmış olacağınızdan dolayı sizin önceki malike rücu etme hakkınız olur.