Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Konuyu başlatan: Deru - Nisan 26, 2016, 08:20:01 ÖS

Başlık: Kapici tazminati ?
Gönderen: Deru - Nisan 26, 2016, 08:20:01 ÖS
Merhabalar

Konuyu dogru yeremi actim bilmiyorum yanlis alana acmissam kusura bakmayin benim sorum şu ben yeni ev satin aldim evi yaklasik 4 ay once aldim simdi kapici emekli olacakmis yonetim toplantisi yapilarak emekliye ayrilacak olan kapicinin tazminati gorusulerek verilecekmis simdi evi 4 ay oldu alali bu tazminati ben mi vermeliyim yoksa eski ev sahibimi ?
Başlık: Ynt: Kapici tazminati ?
Gönderen: av.firataras - Nisan 28, 2016, 11:15:29 ÖS
kapıcı tazminatına ilişkin olarak dairenize düşen paya ilişkin ödemeyi siz yapacaksınız. Ancak size ait olmayan dönemler için de ödeme yapmış olacağınızdan dolayı sizin önceki malike rücu etme hakkınız olur.
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat