Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Üyelerimizin Açılmasını İstediği Yeni Konu Başlıkları => Konuyu başlatan: fıratakar - Nisan 14, 2016, 11:41:02 ÖS

Başlık: Apartman tadilat onarım
Gönderen: fıratakar - Nisan 14, 2016, 11:41:02 ÖS
Yönetici yapmış olduğu tüm harcamaları belgelemek zorundamıdır.
Makbuz,fiş,fatura olmak zorundamı.
Örnek,mantolama yapıldı ama işi yapan firmadan alınan bir fatura yok.
Konuşulan rakam 50.000 tl ama ek olarak 3.000 tl'daha masraf çıktı deniyor.
Yapılan harcamalara ilişkin belgeler yoksa ne yapmalıyız.
Başlık: Ynt: Apartman tadilat onarım
Gönderen: zerdestqal - Nisan 15, 2016, 05:59:57 ÖS
denetleme kurulu ya da denetçiniz yok mu ? ayrıca 50 kuruşa tel dahi alsa fatura olmak zorunda
Başlık: Ynt: Apartman tadilat onarım
Gönderen: av.firataras - Nisan 28, 2016, 11:19:44 ÖS
cebinizden ödersiniz
Başlık: Ynt: Apartman tadilat onarım
Gönderen: ASTRA YÖNETİM - Mayıs 20, 2016, 12:26:08 ÖÖ
Binalarımızın çoğunda eski usul yöneticilik anlayışı maalesef devam etmekte.
Yasaların kat maliklerini ve kiracıları sorumlu tuttuğu konular bilinmemekte,
bilinse dahi ciddiye alınmamakta taki problem çıkıp devlet kapıya gelene dek.
Bahsettiğiniz konuda bunlardan biri.
Öncelikle yasa, kat maliklerinden olma şartı ile bir denetçi bulundurma zorunluluğu getiriyor.
Denetçinin görevi, aynı devletin müfettişi gibi, ister içeriden ister dışarıdan olsun, mevcut yöneticiyi denetlemek,
onun yasa ve yönetmeliklere uygun binayı yönetmesini sağlamaktır.
Sağlık ve esenlik ile kalın...
Başlık: Ynt: Apartman tadilat onarım
Gönderen: ck0902 - Haziran 10, 2016, 02:46:12 ÖS
Sayın Astra Yönetim, her ne kadar ticari bir duruşunuz olsa da sizi tebrik etmekten vazgeçmem doğru olmaz. Duyarlılığınızdan dolayı teşekkür ederim ve tüm kat malikleri ve temsilcilerini, bu duyarlılığa nezaketen ve saygılarımla davet ediyorum.
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat