Iyi gunler.4 daire ve 2 dukkandan olusan bir apartmanin yoneticiligini yapiyorum.apartmanimiz kose basinda,apartmanin sag ve on tarafi ana caddelere bakiyor.apartman girisimiz arka tarafta ve arka kisimda bulunan alana otopark ve bahce yapiminda daire sahipleri ile mutabakata vardik.sadece arka bahce kismi citlerle kapatilacak,bahce ve otopark kapisi yapilacak.dukkanlarin oldugu bolumde hic bir degisiklik yapilmayacak.sormak istedigim yapilacak olan ortak alan giderlerine sadece daire sahiplerimi dahil edilir yoksa dukkan sahibide arsapayina sahip oldugu icin dahil edilirmi?bir diger sorum ise yapilan harcamalar pay edilirken arsa payi miktarimi goz onunde bulundurulmalidir?yardiminiz icin tesekkur ederim.
Kat malikleri,anagayrimenkulün ortak yerlerinde kendi başlarında bir değişiklik yapamazlar; ortak
yerlerin düzgün veya bunları kullanmanın daha rahat ve kolay bir hale konulmasına veya bu yerlerden elde edilecek faydanın
çoğaltılmasına yarıyacak bütün yenilik ve ilaveler, kat maliklerinin sayı ve arsa payı çoğunluğu ile verecekleri karar üzerine
yapılır. tüm kat malikleri arsa payları oranında masraflara katılmak zorundadırlar.