Üç bloklu, 169 daireli sitede yönetimin adil olmayan bir kararı nedeniyle, 1/3 (62 kat mâlikinin) çoğunluk imzasıyla genel kurul toplantısı talep edilmiş; fakat yönetim çeşitli sebeplerle toplantı düzenlemekten kaçınmıştır.
1. sorum, bu durumda genel kurulu toplaması için yönetimle ilgili ne yapabiliriz?
2. sorum, sitenin Apartman Yönetim Planında, aidatların arsa payı oranında belirleneceği kayıtlı olup, 100 ve 120 m2'lik dairelerin aidatları nasıl belirlenmelidir? (İki bloklu 55x2 110 daire 100 m2, 59 daire 120 m2 dir. 120 m2'lik blok aynı zamanda diğer bloklardan bir kat fazla)
3. sorum, kat maliki babamla birlikte yaşadığım bu sitede, genel kurul toplantılarında oy kullanıp, yönetime katılabilir miyim?
Cevabınız için şimdiden çok teşekkür ederim