Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Yöneticilik Seçimi İLe İLgili Konular => Konuyu başlatan: nazims - Mart 14, 2016, 08:58:14 ÖS

Başlık: Blok yöneticileri seçimi için vekalet toplama hk
Gönderen: nazims - Mart 14, 2016, 08:58:14 ÖS
Merhaba,

150 blok,2600 daireli bir sitede blok yöneticisiyim.
2 yılda bir blok ve site yönetimi seçimi yapılıyor.Fakat blokların çoğunda bu toplantılar yapılmıyor,
site yönetimi güvenlikçileri görevlendiriyor,daire daire dolaşıp vekalet topluyorlar.Bu da yönetime yakın olan,
kat maliklerinin çıkarlarını takip etmeyen birisi oluyor genelde.
Seçimlere 2 ay kadar bir zaman var ve onlar bugünden itibaren başlamışlar vekalet toplamaya,peşinen.
Bunun yasal olduğunu sanmıyorum.
Her blok kendi yöneticisini,kendisi belirlemeli ve bu da yapılacak olan seçim toplantısı sonucu olmalı.
Mahkeme yolları ile uraşamıyoruz bu adamlarla,bizim aidatlarla besledikleri avukatları,bize karşı kullanıyorlar.
İç işleri bakanlığına şikayet dilekçisi göndersek,blok adına,dikkate alırlar mı?
Sizin görüşünüz nedir bu konuda.
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat