Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Kat Malikleri ve Kat İrtifakı Sahiplerinin Bağımsız Bölüm Ve Ortak Yerler Üzerindeki Haklarına İlişkin Konular => Konuyu başlatan: skose - Mart 07, 2016, 12:49:13 ÖS

Başlık: yönetici kanunu ve ortak yer işgaline ilişkin kanun
Gönderen: skose - Mart 07, 2016, 12:49:13 ÖS
MERHABALAR BEN 10 DAİRELİK APARTMANDA 5 GÜN ÖNCE YÖNETCİ OLARAK SEÇİLDİM FAKAT ŞÖLE BİR SORUN VARDIR. ORTAK KULLANIM YERİ OLAN OTOPARK BİNANIN ESKİ SAHİBİ TARAFINDAN İŞGAL EDİLMİŞ VE KİRAYA VERİLMİŞ DURUMDA BUUNU HERNEKADAR ANLATMAYA ÇALIŞSAKDA BUSORUN ÇÖZÜLMÜYOR VE ORANIN KİRASINI APARTMANIN GİDERLERİ İÇİN HARCAYACAGIMAZA İKNA EDEMİYORUZ KİRASINI ALMAYA DEVAM EDİYOR BUNUUN İÇİN YÖNETİCİYE HERHANGİ BİR CEZASI VARMIDIR VE İSTİFA EDEBİLME HAKKIM VARMIDIR.
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat