arkadaşlar ben zemin katta oturmaktayım binanın bir ana kapısı birde arka tarafta yangın çıkışı var. bina yöneticileri ana kapıdan çıktığında 20 metre daha fazla yürümemek için arka çıkış yangın kapısını ana kapıya dönüştürdüler. ben ne kadar itiraz etsemde yönetim olarak karar aldıklarını söylediler şimdi benim buna zemin katta oturan birisi olarak itiraz hakkım yokmu öyle bir kapı taktılarki altından 2 parmak açıklığı var rüzgar buradan giriyor diyer taraftan çıkıyor kışın birde açık kalıyor gece bir de ikide çok kereler çıkıp kapatmak zorunda kaldım. birde hakim rüzgar oradan esiyor ister istemez daire kapımdan rüzgar hiç eksişk olmuyor. bu hafta sonu toplantı var ben ne yapabilirim bana acil tarafından önerilerinizi bekliyorum