Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Kat Malikleri ve Kat İrtifakı Sahiplerinin Bağımsız Bölüm Ve Ortak Yerler Üzerindeki Haklarına İlişkin Konular => Konuyu başlatan: futi44 - Şubat 28, 2016, 07:36:48 ÖS

Başlık: merkezi ısıtma sistemi sorunu
Gönderen: futi44 - Şubat 28, 2016, 07:36:48 ÖS
Merkezi ısıtma sistemli daire kiraladım aidatını düzenli bir şekilde ödüyorum 24 daireden oluşan binada  7-8 dairenin ödeme yapmamasında dolayı kaloriferler yanmıyor bu konu ile ne ev sahibi ne de yönetiçi ilgilenmiyor. yasal yollara nasıl müracat ederim. ben ile beraber 14 dairede aynı maduriyette
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat