Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Yeni Üyeler ve Acemi Sorular... => Konuyu başlatan: msarac312 - Şubat 26, 2016, 07:51:57 ÖS

Başlık: Uydu Kablosu
Gönderen: msarac312 - Şubat 26, 2016, 07:51:57 ÖS
Merhabalar,
  Sitemizde Merkezi uydu sistemi bulunuyor. Daha önce Birer adet kablomuz vardı. Daha sonra artan istekler doğrultusunda yeni terminal alındı ve isteyen dairelere (Ücretini kendisi ödemek koşuluyla ) kimine 1 kimine 3 adet uydu kablosu daha çekildi.
   Şimdi bir dairede ilk çekilen kabloda sorun olduğu söylendi..Bir kaç TV kanalı karelenme yapıyor. Bu daire sahibi çekilecek  bu kablonun ücretini yönetimin ödemesi gerek diyor.Bu kablonun ücretini talep etme hakkı var mıdır.
  Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim..
  Saygılarımla..
 
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat