Merhabalar,
Sitemizde Merkezi uydu sistemi bulunuyor. Daha önce Birer adet kablomuz vardı. Daha sonra artan istekler doğrultusunda yeni terminal alındı ve isteyen dairelere (Ücretini kendisi ödemek koşuluyla ) kimine 1 kimine 3 adet uydu kablosu daha çekildi.
Şimdi bir dairede ilk çekilen kabloda sorun olduğu söylendi..Bir kaç TV kanalı karelenme yapıyor. Bu daire sahibi çekilecek bu kablonun ücretini yönetimin ödemesi gerek diyor.Bu kablonun ücretini talep etme hakkı var mıdır.
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim..
Saygılarımla..