Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Malikleri ve Kat İrtifakı Sahiplerinin Bağımsız Bölüm Ve Ortak Yerler Üzerindeki Haklarına İlişkin Konular => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Bireysel / Merkezi Isınma Sistemine Geçiş , Merkezi Isıtma Sistemi Paylaşımı / Kalorimetre / Payölçer /Doğalgaz /Kombi İle İlgili Konular => Konuyu başlatan: noldorimbor - Şubat 22, 2016, 11:19:34 ÖÖ

Başlık: pay ölçer
Gönderen: noldorimbor - Şubat 22, 2016, 11:19:34 ÖÖ
merhaba, 2 yıldır binamızda payölçer takılı, geçtiğimiz yıla kadar da pay ölçer paylaşımı ile ödeme yapılıyordu. ancak geçen yıl yönetici ve apartman sakinleri apartmanın faturasını pay ölçre göre değil eski usül bölme kararı aldılar ve pay ölçer akılı olmasına rağmen buna göre paylaşım yapmayı durdurdular. bir kaç daire buna katılmayacağımızı ve ısı paylaşımı yönetmeliğine göre bölüştürülmüş faturalar ibraz edilmezse ödeme yapmayacağımızı bildirdik. ortak apartman giderleri (su kapıcı ödemesi vb9 iiçn ödeme yapıyor anack doğalgaz bedeli olarak "faturasız" bildirlen tutarı ödemiyoruz. konu hakkında yönetime noterden ihtarname de gönderildi. şimdi biriken borç ile ilgili de onların ihtarnamesi mevcut.  bu konuda nasıl ilerlenmesini tavsiye edersiniz?
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat